Šta bi trebalo da znate o standardu ISO 9001:2008

Četvrto izdanje ovog standarda (prvo je bilo izdato još 1987. godine) je zasnovano na principima menadžmenta kvalitetom koji se danas koriste u svetu uspešnih organizacija i predstavlja sažetak dobre poslovne prakse. Namenjen je svim vrstama organizacija, kako proizvodnim tako i uslužnim, bez obzira na veličinu i organizovanost.

Možete da ga koristite kao pomoć pri ostvarivanju ciljeva:

  • slediti samo najbolje,
  • upravljati svojim poslovanjem i poboljšavati ga,
  • povećavati zadovoljstvo svojih korisnika.

Više o revidiranom ISO 9001:2015.

Zašto dobiti sertifikat

Sertifikatom dokazujete javnosti ili svojim poslovnim partnerima i klijentima da ispunjavate zahteve ISO 9001 i time neposredno:

  • podižete svoju konkurentsku prednost na tržištu i na javnim tenderima;
  • stičete poverenje u očima javnosti, korisnika i nadležnih organa;
  • obezbeđujete nepristrasan i kontinuiran nadzor nad sistemom;
  • podstičete neprestano unapređenje i poboljšavanje sistema u skladu s 
    priznatim međunarodnim
  • standardima, važećim zakonskim zahtevima i izabranim specifičnim kriterijumima proveravanja.

Više informacija o koristima od sistema menadžmenta kvalitetom, glavnim koracima u uspostavljanju sistema i samom postupku sertifikacije možete da pronađete u našoj brošuri.

Copyright © 2015 SIQ. All rights reserved. Opšti uslovi obrade ličnih podataka